2012. február 25.

Vásároltam


Általában a szombat délelőtt nálam a használt ruha üzlet végigjárását jelenti. Hétközben érkeznek az új cuccok, de akkor nincs időm bemenni, úgyhogy ez a hétvégére szokott maradni. Mutatom, miket sikerült találnom ma.

Fekete-fehér pöttyös muszlinblúz

 Bebújós lenge blúzocska, az alábbi szoknyával próbáltam, tök csinos volt! De farmerhez is jó lesz szerintem.
Magas derekú szoknya, Krisp
A szoknya teljesen új volt, még rajta volt az eredeti cimke is. Az övbujtatói miatt valami nagyon széles övet kéne hozzá szerválnom majd.
Türkizkék bőr öv
Tavaszra-nyárra szerintem tök jól fog mutatni. Jól megy szürkéhez, farmerkékhez, fehérhez, barnához...

Púderszínű, hosszúujjú póló, H&M
Ilyen H&M-es basic pólókból van már több színben, ezeket is szintén ugyanebben a turiban vettem és nagyon szeretem őket. Tetszik, hogy olyan elasztikus az anyaga, nem tiszta pamut (ami hamar csúnyán kinyúlna). Ja és azt is szeretem, hogy végre leérnek a csípőmig! Utálom, mikor a pulcsi alá felvett póló a derekam körül véget ér. Nem vagyok magas, mégis szinte az összes felsőm ilyen... :S

Az alábbi egy szimpla fehér póló és szerencsére ez is kicsit hosszabb fazon. Nem hordtam még ilyet, de ha kívül viselve nem mutat jól, majd betűröm. :)

Hófehér, rövidujjú póló, George
Ezt a blézert már korábban vettem, totál újszerű állapotban volt és nagyon csinos fazon. A vaku miatt látszik, hogy anyagában csíkos, amúgy élőben ezt alig látni.

Fekete blézer, Esprit
Mivel említettem már, hogy szerettem volna kipróbálni valami egyszerűbb hajpántot, megvettem ezt a kettőt. Voltak már rajtam, de nem igazán tartanak semmit. :) A feketének vannak apró "fogai", de ettől még ez is elcsúszkál a fejemen/hajamon, a másik meg főleg.

3 megjegyzés:

A púder színű felső, a szoknya meg a fekete hajráf tetszik a legjobban. :D A blézer se rossz. :D Ügyes voltál. ^^

A szoknya és a pöttyös blúz nagyon tetszenek és persze a blézer is :$

Megjegyzés küldése