2012. február 5.

Ismét itt


Úgy tűnik, átvészeltem ezt a betegséget, de ez az elmúlt pár nap meglehetősen megviselte a szervezetemet. :S A láznak köszönhetően rettentően gyengének éreztem magam, ez pedig csak fokozódott a napokon át makacsul kitartó erős hasmenés következtében. Emiatt gyakorlatilag enni sem tudtam a héten, jobbnak láttam koplalni és igyekeztem pótolni a folyadékot - több, de inkább kevesebb sikerrel.


Most már tudok kis mennyiségeket enni, na közel sem annyit és olyasmiket, mint szoktam, de már ez is haladás. Párolt rizs, csirkemell, főtt krumpli, keksz, alma, fűszermentes ételek, apró adagok. De legalább már van bennem valami, ami energiát ad!

Próbáltam folyamatosan inni, de ez nehezen ment még ebben a helyzetemben is. :( Napi max. 1 litert tudtam letolni, de azt is csak kis kortyokban. A víztől is hányingerem van... :(

Hogy mi bajom volt, fogalmam sincs, az orvos sem tudott mondani semmit. A laboreredményem sem lett túl jó, további vizsgálatok kellenének még. De a hazai egészségügyi ellátás valahogy nem úgy működik, ahogy kéne, csak május közepére kaptam időpontot az egyik szakrendelésre...

No de a lényeg, hogy talán sikerült kilábalnom most ebből a dologból és igyekszem visszatérni a normál kerékvágásba! A többi majd alakul valahogy.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése