2012. február 12.

Valentin nap és ötletek

Forrás: http://pinterest.com/
Az elején leszögezem: én szeretem ezt a napot és szeretem is megünnepelni. Totál nem értek egyet azokkal, akik azt mondják, hogy "nem csak ezen az egy napon kell szeretni a párunkat". Persze nem csak ekkor kell, de ekkor is lehet! Még hát ilyen alapon születésnapot vagy a karácsonyt se kellene tartani, hiszen nem csak azon az egyetlen napon kellene - ajándékokkal - kimutatnunk a szeretetünket családtagjaink, barátaink felé...

Úgy gondolom, a Valentin nap nem az ajándékokról szól, sokkal inkább egy kis kedves figyelmességről, a kellemes, meghitt hangulatról, egy-egy apró meglepetésről, amivel örömet okozhatunk és ez egyáltalán nem pénzfüggő.

Engem kifejezetten idegesítenek az ajándékboltokban ilyenkor megjelenő csicsás, szívecskés, macis és "miegyebes" díszítésű bögrék, párnák, lufik.... A vicc pedig az az egészben, hogy ezeket többnyire a nők vásárolják a férfiaknak! Én bevallom, nőként sem tudok lelkesedni az ilyen giccses ajándékok iránt. El sem tudom képzelni, hogy ki az a férfi, aki titkon arról álmodozik, hogy Valenin napra a szerelme egy rózsaszínű kispárnával lepi meg... :D Szóval itt is érvényes: ne olyasmit ajándékozzunk, aminek mi örülnénk, hanem olyasmit, aminek az ajándékozott örülni fog!

Én úgy vagyok vele, hogy bőven elegendő lehet egy helyes képeslap, amely illeszkedik a megajándékozott egyéniségéhez (!!!). Esetleg kerülhet bele egy frappáns idézet vagy néhány saját gondolat arról, mi az, amit a legjobban szeretünk a másikban. Ezen kívül ilyenkor ha tehetem, készítek egy finom vacsorát. Ekkor nem is elsősorban a kajára van kiélezve a dolog, sokkal inkább arra, hogy kicsit lelassítsunk és az egymásra figyeljünk, beszélgessünk, meghallgassuk egymást és adott esetben ne csak arról legyen szó, hogy kit milyen sérelem ért aznap a munkahelyen, a tömegközlekedés vagy éppen ügyintézés során.

Tehát szerintem kellenek az ünnepek, bármilyen apropóról legyen is szó. Ez igazán nem igényel komoly anyagi befektetést, hiszen minden csak a hozzáállásunkon múlik! Mindez pedig számomra jóval túlmutat egy Amerikából származó szokáson, a szívecskéken, macikon, lufikon vagy épp azon, hogy mit sujkol belénk a média vagy hogy mások mit gondolnak erről.

Ha szeretnénk a karácsonyi ünnepkör elmúltával most valami új dekorációt a lakásunkba csempészni, akkor készítsünk egy olcsó girlandot az ablakra (lásd fenti kép). A különböző méretű szív formákat egyszerűen fekete-fehér újságpapírból vágjuk ki és cérnára fűzzük fel őket. Egy karton sablon segítségével egyszerre több papír szívet is kivághatunk egyszerre, így haladósabb lehet a munka. :)

Saját készítésű, elegáns, csipkemintás képeslapok:

Forrás: http://aviedesigns.blogspot.com

Valentin napi kreatív reggeli ötletek virsliből, kétszersültből, tojásból és linzerből...

Forrás: http://becomingsensible.blogspot.com/

Forrás: http://pinterest.com/


Forrás: http://www.allyou.com/

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése