2012. november 17.

Vörösen izzó szemek


Rajongók és nem rajongók: a vámpír smink igazi univerzális megoldás lehet!
Még a bemutató napján megnéztem a Hajnalhasadás (Breaking dawn) 2. részét, amely szó szerint magával ragadott, pedig idáig nem igazán voltam oda a filmekért. A könyveket nagyon szeretem, de most azt kell, mondjam, az utolsó film kifejezetten jól sikerült. Vannak filmek, amelyek otthon is tökéletesen élvezhetőek, de ez nem ilyen. Mindenképpen moziban érdemes megnézni!

Visszatérve a témánkhoz...: vámpír smink. Nos, az alábbi képeken Bellának ugyan vörös az írisze, de ez most nem lényeges. Nem fogom azt mondani, hogy futás az optikába és vegyetek vörös kontaktlencsét! D Hétköznapokra talán kicsit sok lenne...

Ami viszont nem sok, az maga a smink! Ha jobban megnézzük, a földszínek a jellemzőek rá és semmi extrémitás, úgyhogy ez a smink akár suliba vagy munkába is alkalmazható - műszempilla nélkül, csak egyszerűen szempillaspirállal. És ami nem utolsó szempont: gyakorlatilag mindenkinek jól áll. Érdemes tehát ilyen szemmel (is) nézni a vámpírokat ezután! :)

Tippek:

  • egységes alapozás a bőrszínhez illő alapozóval (óvakodj a világosabb színtől, mert úgy fogsz kinézni, mint egy hulla)
  • szem alatti karikák eltüntetése korrektorral (Drakulának még voltak sötét karikái, de a modern vámpíroknál ez már nem menő) :D
  • leheletnyi rózsás árnyalatú pirosító
  • szemhéj árnyékolása csokibarna szemhéjpúderrel
  • fekete szemceruza szépen eldolgozva vagy tetszés szerint fekete tus
  • sötétbarna spirál, hogy ne legyen túl "szúrós" a tekintet
  • ajkakra halvány rózsaszín, a száj színével szinte megegyező vagy teljesen natúr szájfény




Nekem ez a smink videó tetszett a sok közül:


Ezt pedig csak azért, mert szeretem... :)


Mi a véleményetek a filmről? Láttátok már? Ha igen, tetszett? És a smink?

2 megjegyzés:

Én tegnap láttam, az utolsó részt! Nagyon jó volt! :) Habár a befejezés nekem kicsit furcsa, olyan befejeztlen :D.

Thündérke, olvastad a könyvet is? A film igazából ahhoz hasonlóan végződik... Forever... :)

Megjegyzés küldése