2012. október 21.

Vásároltam - Háda


Még pár napja vásároltam ezeket az újdonságokat, de mivel beteg is voltam, plusz későn értem haza, most számolok be róluk, talán nem késő. :)


Először a Bajcsy-Zsilinszky úton található Háda használt ruha üzletben néztem körül. Valami eszméletlen mennyiségű cucc van náluk, ha az ember tényleg végignéz mindent, akkor órákba telik egy ilyen vásárlás. Márpedig a "turkálók" aranyszabálya, hogy végig kell nézni a kínálatot, sosem tudni ugyanis, mikor akadsz bele valami klassz dologba! Egy másik boltba is benéztem, ez a Rákóczi úton van, a Blaha és az Astória közötti részen. A földszinten darabáras, az emeleten pedig kilós ruhák vannak.

A tervem hosszú ujjú őszi pulcsik beszerzése volt, és ennek eleget is tettem, ezeket vettem ugyanis:
  • H&M-es, homokszínű sálgalléros kardigán - 1.490.-
  • Gap márkájú fekete-fehér csíkos, gombos kardigán - 1.490.-
  • Zara pulcsi érdekes, sötétkék(?) színben, aminek van egy zöldes beütése - 350 .-
  • Atmosphere arany flitteres öv - 390.-
  • No name óarany színű, vékony öv 190.-
  • New Look szövetdzseki - 3.990.-


A kiskabát nem volt létkérdés, de kifejezetten szép állapotban volt, pont a méretem, így elhoztam. Cipzáros és patentos az eleje és amit külön szeretek, hogy a nyakát magasan fel lehet cipzározni, ha hűvösebb van! :)



8 megjegyzés:

Szép a Zarás pulcsi, olyan szép tengeres zöldes sötétkékes a színe, nagyon tetszik. :)

roseballerina.blogspot.hu

Rose, pont azon gondolkodtam, milyen kék vagy zöld színnek nevezik ezt! :) Nem olajzöld és nem is türkizkék. Nekem a pávák kék és zöld színei jutnak róla eszembe. :)

Szuperjó cuccokat vettél! :)

Nagyon jó cuccokat találtál :-)

Thündérke, Bogi, köszönöm, örülök, hogy Nektek is tetszenek! :)

Örülök,hogy vannak végre akik felvállalják,hogy turiznak ! :)
nézz be hozzánk : www.beautybymiamay.blogspot.hu

Mia, én nem érzem, hogy a használt ruha vásárlás titkolnivaló dolog lenne. Azt hiszem, sok blogger jár ilyen üzletekbe, sokaknál olvasok ugyanis ilyesmit. Akinél nem, az gondolom, hogy nem ilyen helyeken vásárol, mert megteheti, hogy bemegy bármelyik márkaboltba és megveszi ugyanazt újonnan - többszörös áron, mint pl. én. Ez persze nekem is sokkal kényelmesebb és egyszerűbb lenne... :D

Nagyon helyes kis darabokat találtál, like! :)
Pusza: Reni

Megjegyzés küldése