2012. október 5.

Ismét cipő


Nem is tudom, mi van velem, ismét egy új cipő..

Lehet, hogy ez már tényleg sok a jóból, sosem voltam cipőmániás, de hát ha találok valami igazán olcsót és (számomra) jót, akkor nem szabad otthagyni.

Ez a nem teljesen lapos sarkú cipellő egy Invázió nevű üzletben várt rám. Volt belőle bézs, világosbarna, fekete és meggypiros is, de én most ezt az indigókéket szerettem volna. Sosem volt még "színes" cipőm, ha jól emlékszem. Jaj, talán egy téli bakancs, ill. hótaposó, de az nem ér, abban csak kirándulni, meg lovagolni jártam. :)

Művelúr hatású anyagból készült, a sarka picikét emelt, szerintem emiatt egész kényelmes és csinos is. Épp az egyik előző bejegyzésben bemutatott burgundi leggings volt rajtam és ahhoz is tök jól állt! Szerintem farmerhez is jó lesz.

Egyetlen kínlódásom ezekkel a bebújós fazonokkal: kizárólag nejlon zoknival, harisnyával lehet őket hordani, vagy meítláb. :( Ha hűvösebb lesz, kénytelen leszek a zoknit választani, de utálom, mert olyan természetellenes érzés. Tudom, a cipő sem valódi bőr, de azért más egy zokni és más egy cipő... Na mindegy, majd lesz valami. Kéne venni színes vagy jópofa mintás nejlon zoknikat, hátha az kompenzálná az anyaguk iránt érzett undoromat! :D

Hogy tetszik?

Seastar cipő, 1.690 Ft

3 megjegyzés:

Nagyon cuki és olcsó, lehet megnézegetem majd a feketét belőle! :)

Elíz, igyekezz, mert legalábbis ott, ahol én voltam, már nem sok pár volt belőle! Az én méretemből pl. ez volt az utolsó.

Kár, hogy nem láttam az Invázióban :( tuti megvettem volna, mert van egy kis sarka! Sajnos a teljesen lapos változatot nem tartom kényelmesnek :S .

Megjegyzés küldése