2012. október 3.

Mit tennél vele?


Nem vagyok egy nagy DIY guru, ezért a segítségeteket kérném!

A képen látható cipőt még tavaly nyár végén vettem valami 500 (azaz ötszáz) forintért. Egy elég nagy, csúnya és járás közben csörgő hangot adó dísz volt az elején, de ezt leszedtem. Közben szét is ment, így kidobtam, visszatenni már nem lehetett.

A cipő két oldalán azonban ott maradt egy-egy kis "fül", amibe kapcsolódott az a csúf fém dísz. Helyette valamit tehát oda kéne tenni. Na de mit???

Jobb híján egy kis anyagból megmaradt masnit kötöttem rá, de nem az igazi. Se a színe, sem az anyaga... A cipő (talán a vakus képen jobban látható) középbarna színű, a sarka sötétbarna.

Szerinted mit kezdhetnék a cipővel? Te mivel díszítenéd, hogyan tennéd hordhatóvá?



11 megjegyzés:

Szia, mit szólnál valami ilyesmihez?
http://media-cache-ec3.pinterest.com/upload/175851560420155593_s7kLCyln_c.jpg

Netti, köszi ez nem rossz ötlet! Ehhez vajon milyen szalagot kéne vennem? Muszlin?

Szia!

Én is valami hasonlót találtam:
http://www.lovemaegan.com/2011/11/houndstooth-shoes-diy.html
ez bojtos, a msáik csipkés:
http://blog.makezine.com/craft/flashback_video_diy_doily_shoe/

Edit: köszi Neked is, a bojtos megoldás tök jópofa, a csipkés most annyira nem játszik, mert ahhoz előbb le kéne szedni róla a rátéteket és aztán az egészet be kéne borítani csipkével. Egyébként az sem rossz megoldás!

Én kidobnám egy hatalmas kuka legmélyebb bugyraiba. szörnyű ez a cipő.

Szép nagy széles fekete masnit tennék az orrára oda, ahonnan leapplikáltad a régit, illetve a szíját átfesteném feketére avagy ha nem festesz, akkor textil/bőrragasztóval (nem tudom melyiket kell használni amivel vagy amire dolgozol - ebben sajnos nem vagyok otthon bocsi) felvinnék egy fekete filcréteget a bokát körbefutó pántra.
Majd értesíts illetve posztolj a végeredényról!
Pusza: Reni

http://3.bp.blogspot.com/-K391OMgEhwg/T4bHdJPVKKI/AAAAAAAADMA/cSLzsq-9TQ4/s1600/shoes5.jpg

Névtelen, köszi az építő jellegű megjegyzést! :D

Reni, jelenleg én is valami nagyobb masniszerűségben gondolkodom, de ehhez előbb szerintem le kéne szedni a műbőr rátéteket a cipő orráról. A masni úgyis takarná azt a részt.
Bokapánt más színben? Hm, nem is tudom. Ha már festem, akkor az egészet azonosra festeném, gondolom, feketére, az a biztos. :)

Fanny, ez nagyon jó, ilyesmi masnit szeretnék, mint a barna, szerintem az a legegyszerűbb. Talán még nekem is sikerülne, már csak anyagot kéne hozzá szereznem.

Én is valami nagyobb masnit tennék rá! :)

Megjegyzés küldése