2013. február 1.

Leértékelve szereztem 2.


Csak az egyik termék volt valóban leértékelve, de az ára alapján akár a másik is lehetett volna.

A mogyoróbarna Yessica pulcsit a C&A-ban találtam. Utolsó darab volt, leértékelve. 1990 Ft volt rajta, de ebből még jött le 20% kedvezmény. Vékonyabb anyagú, kicsit hosszított fazon. Tavaszra is jó lesz, de télire, a réteges öltözködéshez is hasznos.

A másik szerzeményt Maggie blogján láttam meg először. A H&M kínálatában nem is tudtam, hogy van ilyen áron farmer. Fura, mert az összes többi női farmer jóval drágább ennél, olyan 6-8 ezer Ft körüli áron kapható.

Szimpla, sötétkék nadrág, nincs rajta semmi díszítés, koptatás, szakadás, stb. Alapdarab. Skinny fazon, de nem super skinny, legalábbis rám nem feszül annyira. :) Kényelmes, csípőfazon, úgyhogy azt hiszem, kedvelni fogom. Egyedül attól félek csak, hogy nem fog-e fogni? Egy papír volt is rajta, hogy vigyázzunk, mert megfoghatja a világos színű bútorkárpitot (pl. kanapé, fotel...). :S

Skinny farmer 3490 Ft H&M

Tök vicces, hogy egy teljesen üres cimke van csak rajta hátul! :D A bal felső sarokban van valami kis embléma, de nem igazán lehet kivenni. Nem is láttam még ilyet. Mondjuk nem zavar, csak mulatságos. :)


Ugyanez a nadrág egyébként kapható még szürke változatban is, de valahogy az a színárnyalat nem jött be, úgyhogy a kéket vettem meg. Ez talán univerzálisabb, jobban kihasználom majd.

6 megjegyzés:

Én is beszereztem ugyanezt a H&M farmert. nagyon meg vagyok vele elégedve. Kényelmes, szép a színe és még semmit sem fogott meg. Az áráról meg ne is beszéljünk :-).

Vicces, hogy a címke teljesen üres, mi történt itt??? :D Nagyon furcsa, én sem láttam még ilyet. Remélem nem fogja be a bútort meg ilyesmi, az olyan utálatos. Ezer éve volt egy olyan farmerom, de ment is a kukába, nagyon felidegesített lol
A C&A-ba valahogy soha nem megyek be, mert mindig a "vénasszonyos" cuccok vannak előtérben az itteni üzletben meg az XXXXXXL méret, keresgélni meg utálok, pedig amúgy jókat lehet ott is kifogni, pl. ez a pulcsi is tök jó ennyiért, meg nekem az ottani harisnyák is bejöttek, az egyetlen, ami elég hosszú volt a lábamra és ezer évesek, de semmi bajuk! Hihetetlen!

Miután kimosod párszor, már tuti nem fog fogni, de fontos, hogy kifordítva mosd, mert különben fakulni fog!:)

pamacs-ka.blogspot.com

Köszi a tippet, kifordítva fogom mosni! Bár egyelőre nem bánnám azt sem, ha fakulna, elég erős, indigókék színe van, ami nem gond, ha fakul. :) Csak ne fogjon össze mindent! :) Itthon mondjuk nem viselem... :D

Nekem volt egy indigókék gatyám, ami vagy 4-5 mosásig kékre befogta a lábamat, fürdésnél vicces volt.:D

Vivó: LOL, ilyet még nem is hallottam. :D Vicces lehetett. Szerencsére ez ennyire nem fog. Sőt, remélem, semennyire sem... :)

Megjegyzés küldése