2011. október 25.

Testápolás - ahogy én csinálom

Mondhatnám, hogy napi rutin, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy sokat foglalkozom a bőrömmel. Pedig kellene! Az egész testfelületemen szörnyen száraz a bőröm, ez folyamatos karbantartást, ápolást igényelne, de sokszor lusta vagyok hozzá. :) Ennek ellenére azért én is használok néhány testápoló terméket...


Tusfürdőből többnyire a Babát használom. A gyümölcsös illatút nagyon kedvelem nyárra, de most, hogy az elfogyott, vettem egy tej és gyöngy változatot belőle, az is tetszik.












Néha radírozós tusfürdőt is használok: Balea gyümölcsillatú peeling. Ár/érték arányban nagyon jó. Most kapaszkodjatok meg, én néha ezt használom az arcomra is! :)


Fürdeni (ténylegesen, kádban) kb. évente 1-2 alkalommal szoktam, főleg csak ha meg vagyok fázva vagy izomlázam van és jól esik egy kis lazítás. Különben a bőröm sokkal szárazabb és jobban hámlik utána, mint zuhany után. Szóval ami legutóbb bevált, mikor benáthásodtam: Balea Tetesept Cold Relief fürdősó. Tisztára jó, színes lett tőle a víz és eszméletlen erős, kellemes mentolos illata volt, jól kitisztult tőle az orrom.


A sarkamat főleg nyári (szandálos) időszakban szoktam rendszeresen (értsd: kb. hetente-kéthetente) lereszelni közvetlenül zuhany után. Kb. 5 perc alatt végzek, nincs sok dolgom szerencsére.

Ezután ugyanazt használom a sarkamra is, mint a kezeimre: Arix tégelyes krém. Nekem ez sokkal jobb a lábamra is, mint a direkt sarokápolóként hirdetett kencék. Esetleg még a Sarokbalzsam néven kapható tubusos krém jöhet még szóba.




Testápolásra pedig már régóta folyamatosan csak és kizárólag a Dove száraz bőrre ajánlott hidratálóját használom, ez számomra eddig messze a legjobb.


Amire azonban a legeslegnagyobb szüksége lenne a szervezetemnek (és ezt tudom jól), a hidratálás - méghozzá belülről!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése